És nem sejted hogy véletleneid belőled fakadnak...

Random.

Játék a jelszavakkal

Avagy, hogyan változtatta meg a jelszavam az életemet

2016. október 13. - Raymond.yah

Az alább taglalt ötlet nem a sajátom, de megtetszett és lemásoltam a technikát. Egy hasonló "kísérletet" végeztem, mint ami a következőekben következik.

password_stock_image-100564400-large.jpg

Pár évvel ezelőtt körülbelül 2014 szeptemberében olvastam egy cikket (azóta TED előadás is lett belőle). Mauricio, amikor épp nem volt valami jó passzban (elhagyta a felesége), az irodában ült, bámulta számítógépe kijelzőjét, ami a következőket írta:

Your password has expired.
Click "Change password" to change your password.

Ekkor találta ki azt, hogy mi lenne ha, arra használná a jelszavát, amelyet 30 naponta változtatni kell a céges policy miatt, hogy változtasson a saját életén?!

Mivel jómagam is securityvel foglalkozom, gyakran változtatom a jelszavaimat, figyelek az erősségükre, és éppen volt 1-2 ötletem, hogy milyen irányba is változtathatna az életem.

A következőkben összefoglalom (a nagyon személyes jellegű dolgoktól eltekintve), hogy mire is próbáltam odafigyelni és hogy mik lettek a végső eredmények.

A jelszavaimat úgy képeztem, hogy a már alapjában véve is erős jelszavaim végére még hozzáfűztem az adott jelentéssel bíró karaktereket.

Íme, a saját "kísérletem" eredményei:

Dátum, amikor beállítottam a jelszót, cél, amit szerettem volna elérni, eredmény.

  • 2014.10.03 eme3 = elmegyek edzeni 3-szor

Elmentem egyszer úszni, egyszer focizni, egyszer pedig saját testsúlyos edzést csináltam. (Siker)

  • 2014.11.06 e3cst = elkérem 3 csaj telefonszámát

0 csajnak kértem el a telefonszámát. Erre még nem voltam felkészülve, nem mentem annyira utána a dolognak ezért ezt nem is sikerült teljesíteni. (Fail)

  • 2014.12.10 e5cst = elkérem 5 csaj telefonszámát

Tinder randikból vagy 3-4 telefonszám lett, de ezt úgy veszem, hogy nem ér. Saját szabályaim szerint real life kellett volna hogy, végbemenjen a tranzakció. (Fail)

  • 2015.01.15 eh3e = elmegyek heti 3-szor edzeni

Sajnos csak kétszer voltam edzeni. Kétszer. És nem folytattam. (Fail)

  • 2015.02.18 fahto = fejleszteni az egyik saját weblapomat

Google+ oldal létrehozva, Youtube oldal létrehozva, website extra oldal létrehozva. (Siker)

  • 2015.03.25 sehe = Sikeres etichal hacking előadás

Ethical hacking konferencia 2015, sikeres volt sokan adtak ötöst és tapasztalatnak sem volt utolsó. (Siker)

  • 2015.05.30 siker = Gondolkodni azon, hogy mi a siker számomra

Gondolkodtam hogy mi a siker, ez már önmagában siker ! :) (Siker)

  • 2015.07.08 szerelem = Gondolkodni arról mi a szerelem, mit jelent számomra, átélni, adni, kapni?

Volt egy csaj akibe atom szerelmes tudtam volna lenni... Kétes volt, hogy mi lesz az egész storyból….  A végén csattantam egy nagyot. Jó volt. (Sikernek veszem)

  • 2015.09 - angol = Próbálok többet foglalkozni az angollal, mind szóban, mind írásban.

Sajnos nem angoloztam semmit sem. (Fail)

  • 2016.02 - nofear = Próbálok kevesebb félelemmel élni és kipróbálni dolgokat 

Így sikerült rávennem magamat, hogy belemenjek 1-2 olyan dologba, amihez nem biztos, hogy lett volna merszem. (Siker)

  • 2016.06 - meditacio = Elkezdek meditálni és meditálok egy héten kétszer minimum.

Kétszer meditáltam, és nem kezdtem el járni egy csoportba vagy valahová ahol ezt rendszeresen gyakorolják vagy oktatják, ezáltal könnyebben betartható lenne a heti kétszeri alkalom. (Fail)

  • 2016.08 - sajatblog = Indítok egy saját blogot.

Ennek azt hiszem látható következményei lettek. (Siker)

 

Végeredmény:  6 Sikeres,  5 nem teljesített terv. 

 

Látható hogy a technika nem a legeredményesebb, valamint én sem a legkitartóbb és legcéltudatosabb emberek közé sorolom magam a világon. Lehet, hogy neked jobban menne! :) Kipróbálod? 

A bejegyzés trackback címe:

https://veletlenek.blog.hu/api/trackback/id/tr3911768429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása