És nem sejted hogy véletleneid belőled fakadnak...

Random.

Random blog

2016. szeptember 11. - Raymond.yah

Véletlenek blog

Miért? 

Már rég óta megfogalmazódott bennem hogy blogolnom kellene, leírni a gondolataimat (néha vannak nagyon királyak, néha szarabbak) amiket később vissza tudok nézni, és esetleg mások számára is érdekes lehet őket elolvasni. Felgyülemlett néhány téma és egy két barát említette is hogy szívesen olvasná az irományaimat.

Gondolkoztam tech blogon, zenével, zongorázással, utazással, videókkal foglalkozó blogon, saját életemről szólón és még sok más témán is. Egyiket sem választottam ezáltal mindet választottam :), így tehát lesz mindenféle jóság.

Ki vagyok?

Rajmond vagyok, egy multinál dolgozom, mint IT biztonsági szakértő. Sok minden érdekel, ahogy az a fentiekből már ki is derülhetett. Szolnokon születtem, de már 2 éve Pest cityben dolgozom és élem mindennapjaimat. Próbálok minél több mindent kipróbálni, észrevenni és egyre feljebb jutni az élet többféle területén is.

Mit várok az egésztől?

Ha már csak egy új emberrel megismerkedek, egy új gondolatot is ébresztek vagy akár egy mosolyt is csalok egyetlen egy arcra akkor már megérte, hogy elkezdtem írni ezt a blogot. :) 

 Ezt pedig csak úgy :)

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://veletlenek.blog.hu/api/trackback/id/tr458358726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása